【中英歌詞】OOHYO(우효) - Pizza |專輯《Far From the Madding City》#03

by - 2019/04/24 上午1:27



沒有你的夏天很無聊,沒有你的Pizza很難吃。










歌名:Pizza
歌手:우효 OOHYO
專輯:《성난 도시로부터 멀리》

Summer's been boring without you
沒有你的夏天很無聊
Empty talk and entertainment
只有空虛的對話和玩樂
Been yawning every minute or so
每分鐘都在打哈欠
Waiting for the phone to ring
在等電話響起
What's gotten into me
我為甚麼會這樣呢?
Can anybody see
有人知道嗎?
Oh love's a crazy game
啊 愛情真是個很難的遊戲
I don't know how to play
我不知道該怎樣做
To make you want to stay
你才會留下
I'm too scared to say
我害怕開口說
That I want you
回來吧
I want you back
我想要你回來
Cause I want you
我想要你
I want you bad
我很想要你
Cause pizza sucks without you
因為沒有你的Pizza很難吃
It's not a question of appetite
這不是有沒有胃口的問題
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Anyway
不論如何

Mom and Dad out for a movie
媽媽和爸爸出去看電影
I'm stuck at home watching re runs
我一個人在家中看重播
Don't really feel like going out in the city
不想出去
Or on the Net where everyone's trying to look pretty
也不想看人們在網上假裝生活很美好
Cause I ain't got no time to impress
因為我沒有時間去裝扮
To try and live up to anyone's stupid interest
去引起別人那膚淺的興趣
See I ain't got no time to look back
我沒有時間去回想
To wonder how it might have been if I had tried
如果我挽回的話現在會怎樣
That I want you
回來吧
I want you back
我很想要你回來
Cause I want you
我想要你
I want you bad
我很想要你
Cause pizza sucks without you
因為沒有你的Pizza很難吃
It's not a question of appetite
這不是有沒有胃口的問題
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Anyway
不論如何
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Every day is a bore without you
沒有你的每一天都很無聊
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Every day is a bore without you
沒有你的每一天都很無聊
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Every day is a bore without you
沒有你的每一天都很無聊
Pizza sucks without you
沒有你的Pizza很難吃
Every day is a bore without you
沒有你的每一天都很無聊



翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)



✨OOHYO 正規2輯《성난 도시로부터 멀리》(遠離憤怒的城市/FAR FROM THE MADDING CITY)




延伸閱讀:

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章