【中英歌詞】Heize (헤이즈) - Round and round (Feat. Han Soo-ji)|《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST Part 14

by - 2024/08/12 下午6:59



tvN 韓劇《孤單又燦爛的神-鬼怪》第14首OST,由 Heize 主唱的《Round and round (Feat. Han Soo-ji)》。

 



Heize (헤이즈) - Round and round (Feat. Han Soo-ji)



歌名:Heize (헤이즈)
歌手:Round and round (Feat. Han Soo-ji)
作曲:박상희 , 남혜승
作詞:김경희
編曲:박상희 , 남혜승
專輯:《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST Part 14









See Ya, Never gone my way

再見,從沒走過我的路

Better will someday

某天會更好吧

Never far away

離美好不遠了


See Ya, Never gone my way

再見,從沒走過我的路

Better on my stay

比留在這裏更好吧

Never far away

離美好不遠了


Round and round and I never know why

兜兜轉轉 我從來不懂

Round and round and it will show us way out

兜兜轉轉 然後我們會找到出路

It's my delight

那是我的快樂


As day goes by you hold on tight

隨著日子的流逝 你堅持著

another day

某天

You're wondering why 

你可能會思考

but you know why no other way

但你知道 為何不無別的路呢


Somedays the sun will shine down

總有一天 陽光會灑下

Somedays the moon will cry

總有一天 月兒會哭泣

Tomorrow we‘ll see

明天 我們會看見的

Tomorrow we‘ll be

明天 我們會在的

As we go on our way

只要我們堅持走下去


The world in your eyes, forever is lie

在你的眼中 這個世界永遠是謊言

as we go on our way

因為我們走我們的路

There is a thousand things to know

那裏有一千件事 要我們明白


Sometimes we're standing by

總有一天 我們終會明白

the things we never understand

從前不曾明瞭的事

As we go on our own way

只要我們堅持走下去


The sun goes down

日會落

The tides are low

水會退

I'll see you on the day

我會再次遇見你

Letting you go on your way

讓你繼續走你的路


See Ya, Never gone my way

再見,從沒走過我的路

Never we‘ll someday

我們不曾遇見

Never far away

不曾遠離


See Ya, Never gone my way

再見,從沒走過我的路

Never on my day

從沒有屬於我的日子

Never far away

不曾遠離


Round and round and I never know why

兜兜轉轉 我從來不懂

Round and round and it will show us way out

兜兜轉轉 然後我們會找到出路

It's my delight

那是我的快樂





翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)




☆---♥---☆---♥---☆---♥  




《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST 中字(按連結進入)

【韓劇】《孤單又燦爛的神—鬼怪》OST 歌曲總整理|中文歌詞翻譯












更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章