【中英歌詞】金京熙@April 2nd (김경희) - And I'm here|《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST Part 11

by - 2024/08/09 下午6:33





tvN 韓劇《孤單又燦爛的神-鬼怪》第11首OST,由韓國樂隊 April 2nd 金京熙主唱的《And I'm here》。這首是池听晫的主題曲~

 



金京熙@April 2nd (김경희) - And I'm here





歌名:And I'm here
歌手:金京熙@April 2nd (김경희) 
作曲:박상희 , 김경희 , 남혜승
作詞:김경희
編曲:박상희 , 남혜승
專輯:《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST Part 11






And I'm here just, 

我依舊在這裏

just like I used to be

就像我很久以前已在這般

We were here in old days,

我們曾經在這裏 

with you, with me

有你 有我

 

All my fears have gone when you whisper to me

當你對我喃喃細語時 我一切的恐懼都消失了

No matter how near or far apart, apart

不論你離我多遠多近

 

When you feel so lonely, 

當你感到寂寞,

I'll be here to shelter you

我會在這裏 當你的護蔭

(Have you completely erased me from your memories? , from yours?)

(你已經把我從你的記憶中 完全抹去嗎?)

When you feel so lonely,

當你感到寂寞,

I'll be here, here for you

我就在這裏 為了你

(While I still feel your breeze, holding your hands again, holding your hands)

(我仍能感受到你的氣息,我再次握緊你手,握緊你手)

 

If I could fly above the clouds like all the birds

如果我可以像鳥兒般在雲端翱翔

And I could hold you for a while to let you feel my pulse

我可以擁抱你一陣子 讓你感受我的脈搏

Still here, all alone

我仍舊在這裏 獨自一人

  

My whole life, 

我整個人生

and all my heart

還有我的心意

You're my whole life, 

你就是我人生的全部

and all my heart

和我心的一切

 

And I'm here home home,

我依舊在這個家中

With you, With me

有你 有我




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)



☆---♥---☆---♥---☆---♥  




《孤單又燦爛的神-鬼怪》OST 中字(按連結進入)

【韓劇】《孤單又燦爛的神—鬼怪》OST 歌曲總整理|中文歌詞翻譯










更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章