【中英歌詞】STAYC (스테이씨) - Bubble (English Ver.)|第3張迷你專輯《TEENFRESH》收錄曲#05

by - 2023/09/03 上午11:08

 



STAYC在2023年8月16日帶來第3張迷你專輯《TEENFRESH》,第5首收錄曲《Bubble (English Ver.)》。

 

 

 


 

STAYC (스테이씨) - Bubble (English Ver.)

 

 



 

 


歌名:Bubble (English Ver.)
歌手:STAYC
作曲:黑眼必勝(블랙아이드필승),FLYT
作詞:ILLSON,Sean Rhee,黑眼必勝(블랙아이드필승),전군
編曲:라도,FLYT
專輯:《TEENFRESH》

 

 






Check it out now

S.T.A.Y.C GO!


Iffy yo iffy yeah

唷 耶

I’m feeling some type of way

我有某種感覺

I’m too this, I’m too that

我太過這樣了 我太過那樣了

Whatever u say I am

無論你對我說甚麼

Where u at, ETA

你在哪裡 約幾點啊


I don’t even gotta wait

我甚至不想等待

Listen up listen up

聽好了 聽好了

I just wanna be myself

我只想做我自己


Let em talk let em hate

讓我說吧 讓我恨吧

I don’t care I’m not afraid

我不管了 我不害怕

U know I know they just gonna fade away

你知道吧 我知道他們終究會忘記的

Let it go, elevate

放手吧 升級

Everyday I make my way

每一天我會走我的路

Can’t nobody take away my love

無人可以搶走我的愛


동그라미

圓滾滾的

Yes you do

是的 你

Tryna lock me in a bubble

嘗試把我鎖在泡泡中

I’m breaking free

我要打破自由

Hey baby

唏 寶貝

Take my hand

牽起我的手


We poppin

我們好嗎

Ain’t nothing can bring us down

沒有甚麼可以打擊我們

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

We pop it bubble bubble bubble

我們把泡沫 泡沫 泡沫都一一擊破


Too much talking

太多說話了

But no walking so I walk away

卻沒有走路 所以我走開了

Who’s gonna stop me

有誰要阻止我嗎

That’s a topic for another day

這是另一天的話題

U could love or hate

你可以選擇愛或恨

Baby I will never change my ways

寶貝 我永遠不會改變我的想法

Can’t nobody do it like me

無人可以像我

Ima stay the same

我會保持原狀

Let em talk let em hate

讓我說吧 讓我恨吧

I don’t care I’m not afraid

我不管了 我不害怕

U know I know they just gonna fade away

你知道吧 我知道他們終究會忘記的

Let it go, elevate

放手吧 升級

Everyday I make my way

每一天我會走我的路

Can’t nobody take away my love

無人可以搶走我的愛


동그라미

圓滾滾的

Yes you do

是的 你願意

Tryna lock me in a bubble

嘗試把我鎖在泡泡中

I’m breaking free

我要打破自由

Hey baby

唏 寶貝

Take my hand

牽起我的手


We poppin

我們好嗎

Ain’t nothing can bring us down

沒有甚麼可以打擊我們

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

We pop it bubble bubble bubble

我們把泡沫 泡沫 泡沫都一一擊破


They say I’m in trouble

他們說我正在麻煩中

They bunch of bubbles

他們有一大堆對話泡泡

It ain’t no problem

但沒有問題

Don’t u worry bout

你不用擔心

That’s me

這就是我

So what

那又如何

I’m one of a kind and

我是獨一無二的

I like it this way

我喜歡這個方式


동그라미

圓滾滾的

Yes you do

是的 你願意

Tryna lock me in a bubble

嘗試把我鎖在泡泡中

I’m breaking free

我要掙脫束縛

Hey baby

唏 寶貝

Take my hand

捉緊我手

We poppin

我們好嗎

Ain’t nothing can bring us down

沒有甚麼可以打擊我們

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

They talkin bubble bubble bubble

他們的話都是泡沫 泡沫 泡沫

We pop it bubble bubble bubble

我們把泡沫 泡沫 泡沫都一一擊破



 


 


翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥  



STAYC 迷你專輯《TEENFRESH》全碟中字


  1. Bubble|中韓歌詞
  2. Not Like You|中韓歌詞
  3. I Wanna Do|中韓歌詞
  4. Be Mine|中韓歌詞
  5. Bubble (English Ver.)|中英歌詞 




☆---♥---☆---♥---☆---♥  


  

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章