【中英歌詞】娜璉 Nayeon (TWICE 나연) - NO PROBLEM (Feat. Felix 필릭스 of Stray Kids)|第1張迷你專輯《IM NAYEON》收錄曲#02

by - 2022/06/24 下午4:09

 



娜璉第1張迷你專輯《IM NAYEON》收錄曲,Stray Kids成員Felix也有參與Rap的《NO PROBLEM》。全首英文歌真的有點意想不到呢,為大家送上中文歌詞~







娜璉 (TWICE) - NO PROBLEM (Feat. Felix 필릭스 of Stray Kids)






歌名:NO PROBLEM (Feat. Felix 필릭스 of Stray Kids)
歌手:娜璉 Nayeon (TWICE 나연)
作曲/作詞/編曲:Shift K3y
專輯:《IM NAYEON》






We stay up until the light

我們一起通宵達旦

Sunrise in the morning

早晨的陽光

And I can’t wait until we reunite

我已等不及直至我們團聚

I can help to ease your mind

我能為你放鬆心情


And even if you’re low, sometimes

就算你有時候會很低落

I can be the one to

我可以成為

Pick you all the way up

那一個鼓勵你 令你振作的人

Baby when you’re feeling down

寶貝 當你不開心時

You just gotta let me know

你只需要讓我知道


No there ain’t no problem

不 沒有任何問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜


No there ain’t no problem

不 那裏並非毫無問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜


For your heart I'm qualified

為了你的心 我絕對有資格

We don’t need no conversation

我們不需要交流

We don’t have to say goodbye

我們不需要說再見

Cuz baby you got me right ooh

因為寶貝你說我 說得很對


And even if you’re low, sometimes

就算你有時候會很低落

I can be the one to

我可以成為

Pick you all the way up

那一個鼓勵你 令你振作的人

Baby when you’re feeling down

寶貝 當你不開心時

Just pick up the phone

只需要接起電話


No there ain’t no problem

不 那裏並非毫無問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜


No there ain’t no problem

不 那裏並非毫無問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜


Ain’t no problem for love tonight

為了愛的夜晚 沒有問題

Come and ride with me, 

來跟我一起乘上

we can dance tonight

今晚我們可以起舞

Yeah under the stars tonight

是啊 今晚在星空之下

Yeah your eyes shine

是呀 你的眼睛在閃耀 

brighter than neon lights uh

比霓虹燈還要閃亮

Bass loud, no we don't play

重低音 不 我們不會玩

For your love yeah I will pray

為了你的愛 是啊 我會祈禱


Me and you thats, 1+1

我和你 就是1+1

Me and you 

我和你 

no ain’t nobody better come on

沒有誰人會更好的了 來吧


And even if you’re low, sometimes

就算你有時候會很低落

I can be the one to

我可以成為

Pick you all the way up

那一個鼓勵你 令你振作的人

Baby when you’re feeling down

寶貝 當你不開心時

You just gotta let me know

你只需要讓我知道


No there ain’t no problem

不 那裏並非毫無問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜


No there ain’t no problem

不 那裏並非毫無問題

For love

為了愛情

With you and I, tonight

你跟我 在今晚

No, nothing can stop us

不 沒有任何事能阻擋我們

This time

在這個時刻

Doesn’t have to be complicated tonight

今晚不需要太過覆雜




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)



☆---♥---☆---♥---☆---♥  



娜璉迷你1輯《IM NAYEON》全碟中字


  1. POP!|中韓歌詞|專輯概念照片15張
  2. NO PROBLEM (Feat. Felix of Stray Kids)|中英歌詞
  3. LOVE COUNTDOWN (Feat. Wonstein)|中韓歌詞
  4. CANDYFLOSS|中韓歌詞
  5. ALL OR NOTHING|中韓歌詞
  6. HAPPY BIRTHDAY TO YOU|中韓歌詞
  7. 只有晚霞美麗(노을만 예쁘다/SUNSET)|中韓歌詞






更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章