【中韓歌詞】TREASURE (트레저) - I WANT YOUR LOVE|第2張正規專輯《REBOOT》收錄曲#02

by - 2023/07/28 下午6:47


 

TREASURE 第2張正規專輯《REBOOT》收錄曲:《I WANT YOUR LOVE》。「我那曾只有黑暗的人生 一下子變亮了,全因為你。」





TREASURE (트레저) - I WANT YOUR LOVE





歌名:I WANT YOUR LOVE
歌手:TREASURE (트레저) 
作曲:강욱진,Diggy,DEE.P,Ludwig Lindell,Jared Lee,준규
作詞:준규,최현석,하루토,Ludwig Lindell,Jared Lee
編曲:DEE.P,강욱진,Diggy
專輯:《REBOOT》







TREASURE


I wanna know you

我想認識你

Ooh 넌 나의 Fantasy

噢 你是我的幻想

꿈속에 Deja vu

夢中的既視感

Let me crazy 불처럼 타고 싶어

令我瘋狂 想似火般燃燒

너에게만 말해 To you

只告訴你 對你


My heart is going bomb

我的心快要 爆

내 심장은 춤을 춰

我的心臟在起舞

Popping popping

跳動跳動(Popping也可以是一種舞蹈)

Hit this drum

敲打這個鼓

You’re my rhythm ah yeah

你就是我的節奏 啊 耶


살며시 눈을 깜빡

如果默默地眨眼的話

이면 없어져 깜짝

便會轉眼間消失

날 정말 미치게 만들어 Baby

你真的令我瘋狂 寶貝


I just wanna know if you feel it too

我只想知道 你會否有相同的感覺

너도 나와 같다면 Show me your proof

如若你也和我一樣 證明給我吧

말해줘 Yes or no

告訴我吧 是或否

I can’t take control

我無法控制

나 좀 숨 쉬게 해줘

讓我便喘過氣來吧


I want your love

我渴望你的愛

Yeah want your want your love

耶 來要你的愛 你的愛 

Don’t kill my vibe

別殺死我的感覺

I’m never gonna stop

我永遠不會停止


I want your love

我渴望你的愛

Yeah want your want your love

耶 來要你的愛 你的愛 

Oh my oh my

噢我的 噢我的

You’re gonna be the one

你會成為其中之一


I want you

我想要你

What about you

你怎樣想

Zoom zoom 스며들어 너라는 숲

放大 放大 滲透入你的森林之中

Give it to me utopia

給我烏托邦

난 Born again

我會重生


내 심장 쿵쿵 Bounce

我的心蹦蹦跳 碰

난리 났어 Like party rock

亂了 像派對中的搖滾

어둠뿐이던 내 삶에 빛이 확

我那曾只有黑暗的人生 一下子變亮

Cause of you

全因為你


이 밤은 아름다워

這夜如此美

We got no problem

我們沒有問題

걱정 따윈 Burn it

擔心之類的 燃燒掉吧

Just tell me true

只需告訴我真實


세상은 우릴 원해

世界渴望我倆

Cause we got something

因為我們擁有某些東西

이 밤의 주인공은

這夜的主人翁是

Just me and you

只有我和你


I just wanna know if you feel it too

我只想知道 你會否有相同的感覺

너도 나와 같다면 Show me your proof

如若你也和我一樣 證明給我吧

말해줘 Yes or no

告訴我吧 是或否

I can’t take control

我無法控制

나 좀 숨 쉬게 해줘

讓我便喘過氣來吧


I want your love

我渴望你的愛

Yeah want your want your love

耶 來要你的愛 你的愛 

Don’t kill my vibe

別殺死我的感覺

I’m never gonna stop

我永遠不會停止


I want your love

我渴望你的愛

Yeah want your want your love

耶 來要你的愛 你的愛 

Oh my oh my

噢我的 噢我的

You’re gonna be the one

你會成為其中之一


You stuck in my mind

你充斥在我的腦海

And I can’t get you out

我無法停止想你

뜨거워지잖아

不就會變火熱了嗎

넌 날 애태우니까

因為你讓我焦急


I just wanna hold you wanna party

我只想抱緊你 想開派對

Tell me do you wanna feel my body

告訴我 你想感受我的身體嗎

You give me the sweetest sound

你給予我最甜蜜的聲音

And you don’t need to look around

你不用東張西望了

We can do whatever you want

我們可以做一切 你想做的事 


I just wanna hold you wanna party

我只想抱緊你 想開派對

Tell me do you wanna feel my body

告訴我 你想感受我的身體嗎

You give me the sweetest sound

你給予我最甜蜜的聲音

And you don’t need to look around

你不用東張西望了

We can do whatever you want

我們可以做一切 你想做的事 




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)




☆---♥---☆---♥---☆---♥  



TREASURE 正規二輯《REBOOT》全碟中字


  1. BONA BONA|中韓歌詞
  2. I WANT YOUR LOVE|中韓歌詞
  3. RUN|中韓歌詞
  4. MOVE (T5)|中韓歌詞
  5. G.O.A.T (Rap Unit) (Feat. 이영현)
  6. 傻瓜 (멍청이/STUPID)
  7. 大人 (어른/THE WAY TO) (VOCAL Unit)
  8. WONDERLAND 
  9. B.O.M.B
  10. 病 (병/LOVESICK)





☆---♥---☆---♥---☆---♥  





更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章