【中韓歌詞】NewJeans - Super Shy|第2張迷你專輯《Get Up》主打歌#02

by - 2023/07/22 上午12:30



  NewJeans 第2張迷你專輯《Get Up》主打歌:《Super Shy》。又是一首少女心事的歌啊!很適合 NewJeans 唱呢。這張專輯的MV大部分都是在外國拍攝,HYBE 真的很「揼本」(廣東話)啊!





NewJeans - Super Shy





歌名:Super Shy
歌手:NewJeans
作曲:Frankie Scoca,Erika de Casier,Kristine Bogan
作詞:Gigi,김심야,Erika de Casier,Kristine Bogan,다니엘 (DANIELLE)
編曲: Frankie Scoca
專輯:《Get Up》











I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


And I wanna go out with you 

但我想和你出街約會

Where you wanna go? (Huh?) 

你想去哪裏?(啊?)

Find a lil spot

屬找一個人氣地方

Just sit and talk

坐一下和聊天

Looking pretty

看起來很漂亮

Follow me

跟我來吧

우리 둘이 나란히 

我倆肩並肩

보이지? (봐) 

看到吧?(看看)

내 눈이 (heh) 

我的眼睛 (嘿)

갑자기 

突然

빛나지 

閃閃發光吧

When you say 

當你說

I’m your dream 

我是你的夢想


You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya?

知道嗎?

You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya?

知道嗎?

누구보다도

比起誰人也


I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


나 원래 말도 잘하고 그런데 왜 이런지 

我本來說話很流利 但不知為甚麼會這樣

I don’t like that

我不喜歡這樣

Something odd about you

你有點突兀

Yeah you’re special and you know it

耶 你很特別 你也知道

You’re the top babe 

你是最頂級的 寶貝


I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


I’m super shy, super shy

我超級怕羞 超級怕羞

But wait a minute while I

但等等 當我

Make you mine, make you mine

想要你時 想要你時 

떨리는 지금도 

心動的現在

You’re on my mind 

你也在我腦海中

All the time

一整天

I wanna tell you but I’m

我想告訴你 但是我

Super shy, super shy 

超級怕羞 超級怕羞


You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya?

知道嗎?

You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya-a?

知道嗎?

누구보다도

比起誰人也

You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya?

知道嗎?

You don’t even know my name 

你甚至不知道我的名字

Do ya-a?

知道嗎?




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)







☆---♥---☆---♥---☆---♥  


NewJeans《Get Up》全碟中字


  1. New Jeans|中韓歌詞
  2. Super Shy|中韓歌詞
  3. ETA|中韓歌詞
  4. Cool With You|中韓歌詞
  5. Get Up|中英歌詞
  6. ASAP|中英(韓)歌詞


☆---♥---☆---♥---☆---♥  




更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章