【中英歌詞】(G)I-DLE (여자)아이들 - Bloom|第7張迷你專輯《I SWAY》收錄曲#03

by - 2024/07/28 上午5:30





 (G)I-DLE 第7張迷你專輯《I SWAY》收錄曲:《Bloom》。




(G)I-DLE (여자)아이들 - Bloom





歌名:Bloom
歌手:(G)I-DLE
作曲:Minnie (민니),BreadBeat,CA$HCOW
作詞:Minnie (민니),B.O.(비오)
編曲:BreadBeat,CA$HCOW
專輯:《I SWAY》











You know what’s on my mind?

你知道我腦袋中有甚麼嗎 ?

Come and take a look inside

進來看一看吧

My heart blooms into you

我的心為你綻放


Feelin’ them butterflies

感覺他們像蝴蝶

When you look into my eyes

當你看著我的眼睛時

Only you can make me bloom

只有你能讓我心花怒放


코 끝을 스치는 달콤한 바람처럼

像擦過鼻尖的甜蜜微風一樣

You make me smile (I feel you every time)

你令我笑(每一次我也感受到你)

끝도 없이 내 맘이 설레

我那無盡的心動

When I look at you

當我凝望你

Just look at you (Maybe I’m falling)

單純地凝視你(也許我陷入其中)


Honey honey 날 깨워주는

寶貝 寶貝 喚醒我的

Morning morning

早上 早上

눈부신 햇살

耀眼的陽光

Slowly slowly

慢慢地 慢慢地

움츠려 있던 날 위한 선물

為了蜷縮著身子的我的禮物


You know what’s on my mind?

你知道我腦袋中有甚麼嗎 ?

Come and take a look inside

進來看一看吧

My heart blooms into you

我的心為你綻放


Feelin’ them butterflies

感覺他們像蝴蝶

When you look into my eyes

當你看著我的眼睛時

Only you can make me bloom

只有你能讓我心花怒放


넌 나만 바라봐줘

請你只看我一人

Let me glow

讓我發光吧

널 향해 Let me glow

向著你 讓我發光

시들지 않도록

別讓它枯萎

아껴줘 Day and night ah

好好珍惜 日日夜夜 啊


너만 기다리잖아

我只會等待你一人

어서 나비처럼 날아와 Uh oh uh oh

快點像蝴蝶一樣飛來吧 嗯噢嗯噢

Now I'm in bloom

現在 我正盛放


쉴 새 없이 두근대는 Heart

從不休止的心

Just like in heaven

像在天國般

나만의 Shining star

只屬於我的閃亮的星星


Don’t know what color I’ll be

不知道我會成為怎樣的色彩

기대되지 내 모습이

很期待吧 我的樣子

Only you got the keys

只有你擁有鑰匙

Woo baby set me free (Maybe I’m falling) 

嗚 寶貝讓我自由(也許我陷入其中)


Honey honey 날 깨워주는

寶貝 寶貝 喚醒我的

Morning morning

早上 早上

눈부신 햇살

耀眼的陽光

Slowly slowly

慢慢地 慢慢地

움츠려 있던 날 위한 선물

為了蜷縮著身子的我的禮物


You know what’s on my mind?

你知道我腦袋中有甚麼嗎 ?

Come and take a look inside

進來看一看吧

My heart blooms into you

我的心為你綻放


Feelin’ them butterflies

感覺他們像蝴蝶

When you look into my eyes

當你看著我的眼睛時

Only you can make me bloom

只有你能讓我心花怒放

 

Baby baby

寶貝 寶貝

I want you baby

我想要你 寶貝

Every day and night

每天每夜

You and I we fly

你和我 一起飛翔


넌 나만 바라봐줘

請你只看我一人

Let me glow

讓我發光吧

널 향해 Let me glow

向著你 讓我發光

시들지 않도록

別讓它枯萎

아껴줘 Day and night ah

好好珍惜 日日夜夜 啊


너만 기다리잖아

我只會等待你一人

어서 나비처럼 날아와 Uh oh uh oh

快點像蝴蝶一樣飛來吧 嗯噢嗯噢

Now I'm in bloom

現在 我正盛放


You know what’s on my mind?

你知道我腦袋中有甚麼嗎 ?

Come and take a look inside

進來看一看吧

My heart blooms into you

我的心為你綻放

Feelin’ them butterflies

感覺他們像蝴蝶

When you look into my eyes

當你看著我的眼睛時

Only you can make me bloom

只有你能讓我心花怒放







翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥  


(G)I-DLE 迷你專輯《I SWAY》全碟中字


  1. Klaxon (클락션)|中韓歌詞
  2. Last Forever|中英歌詞
  3. Bloom|中英歌詞
  4. Neverland|中韓歌詞





☆---♥---☆---♥---☆---♥  


更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章