【中英歌詞】TWICE (트와이스) - I GOT YOU|第13張迷你專輯《With YOU-th》先行曲#01

by - 2024/02/05 下午2:07




TWICE第13張迷你專輯《With YOU-th》中的全英文收錄曲《I GOT YOU》。歌詞講述很喜歡很喜歡一個人,無論我們們分隔多遠,也不會分開的甜蜜心情。《With YOU-th》專輯在2024年2月23日發行。




TWICE (트와이스) - I GOT YOU





歌名:I GOT YOU
歌手:TWICE
作曲:Jonah Marais,Daniel Seavey,David Wilson,Jake Torrey,Lexxi Saal
作詞:Jonah Marais,Daniel Seavey,David Wilson,Jake Torrey,Lexxi Saal
編曲:Dwilly
專輯:《With YOU-th》












A little reckless

帶點輕率

Around the edges

遊走在邊緣

Call it young, dumb love

我們稱之為青春、愚笨的愛情

And it’s just enough

這便足夠了

Keep me guessing

讓我猜猜

How the story unfolds with you

這個故事會如何跟你展開

When I’m walking

當我行走在

Into the darkness

黑暗之中

I know you’ll be right there

我知道你就在那裏

Lighting up the flares

點起火炬

When it’s starless

當沒有星星時

I will follow you to the moon

我會跟隨你 走到月亮去

Ayy

啊啊

No, we’ll never fall apart

不 我們永不分離

Even million miles apart

即使我們相隔萬里

We were lightning from the start

我們早已用星光連繫彼此

And it keeps me going to know that

它讓我一直明白

Ooh

No matter what you got me, I got you

不論你給予我甚麼 我也已經得到你了

And I wouldn’t want it any other way

我不想再要其他

Ooh

No drop of doubt, I know deep down that

毫無疑問地 我一直都知道

We’ll make it through, just like we always do

我們能跨過的 就像我們一路以來所做般

Ayy

啊啊

Every second Every minute

每分每秒

Want you close to me

也想你靠近我

Like you’re supposed to be

像是你應當如此

Ain’t no limit

沒有限制

To what I would do for you, oh

我願意為你做一切 噢

And you know

你知道

You turn my whole world upside down

你令我的世界翻天覆地

Catch me before I ever hit the ground

捉緊我吧 在我墜下地以前

And I’d do the same for you, oh

我也會捉緊你的 噢

No, we’ll never fall apart

不 我們永不分離

Even million miles apart

即使我們相隔萬里

We were lightning from the start

我們早已用星光連繫彼此

And it keeps me going to know that

它讓我一直明白

Ooh

No matter what you got me, I got you

不論你給予我甚麼 我也已經得到你了

And I wouldn’t want it any other way

我不想再要其他

Ooh

No drop of doubt, I know deep down that

毫無疑問地 我一直都知道

We’ll make it through, just like we always do

我們能跨過的 就像我們一路以來所做般

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

Oh

Ooh

No matter what you got me, I got you

不論你給予我甚麼 我也已經得到你了

And I wouldn’t want it any other way

我不想再要其他

Ooh

No drop of doubt, I know deep down that

毫無疑問地 我一直都知道

We’ll make it through, just like we always do

我們能跨過的 就像我們一路以來所做般

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

That we do

我們一路以來所做的

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

We do

我們所做的

Do do do do do do do

嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟 嘟  

Just like we always do

就像我們一路以來所做般




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)


☆---♥---☆---♥---☆---♥  



TWICE《With YOU-th》全碟中字


  1. I GOT YOU|中英歌詞
  2. ONE SPARK|中韓歌詞
  3. RUSH
  4. NEW NEW
  5. BLOOM
  6. YOU GET ME





☆---♥---☆---♥---☆---♥  



更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章