【韓樂|中英歌詞】Stella Jang(스텔라장) - Walking Down The Road 中字 [2021年迷你專輯EP《Stairs》收錄曲]

by - 2021/10/15 下午11:23

 

噢,我錯以為我已經準備好說出⋯⋯





【韓樂|中英歌詞】Stella Jang(스텔라장) - Walking Down The Road 中字 [2021年迷你專輯EP《Stairs》收錄曲]

歌名:Walking Down The Road
歌手:Stella Jang(스텔라장)
專輯:《Stairs》



I was walking down the road
我曾行走在這路上
Thinking I know where I'm headed to
一邊想着我應該向哪個方向走
Confidence overload
自信心滿瀉
Believing I was ready to say
我曾相信自己已經準備好說出
I know what I want
我知道我想要的
I'll get what I want
我知道我即將擁有我想要的
Still I'm walking down the road
然而我依舊行走在這路上
The same one I've been holding tight on to
那一條我堅持行走的路上
But many doors seem closed
可是很多道門似乎已經關上
Oh was I really ready to say
噢 我錯以為我已經準備好說出
I know what I want
我知道我想要的
I'll get what I want
我知道我即將擁有我想要的
Now what have I gotta do
然而現在我該怎樣做

Am I walking down the road?
我仍然走在這路上嗎?
Is it even right to call it so
那條仍然是正確的路嗎?
I'm inside a big joke
我活在一個巨型的笑話裡
I don't believe I'm ready to say
我不相信自己已經準備好說出
I know what I want
我知道我想要的
I'll get what I want
我知道我即將擁有我想要的
Now what have I gotta do
然而現在我該怎樣做

翻譯:熊貓編輯


☆---♥---☆---♥---☆---♥---☆---♥


延伸閱讀:

【韓樂|STELLA JANG專訪】「LOVE SOME音樂節」中可愛的一點紅:STELLA JANG



更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章