【中英歌詞】GEMINI (제미나이) - Beautiful Day|《歡迎回到三達里》OST Part 2

by - 2024/09/03 下午4:46



池昌旭、申惠善主演的韓劇《歡迎回到三達里》第2首OST,全首英文歌:由GEMINI主唱的《Beautiful Day》。






GEMINI (제미나이) - Beautiful Day





歌名:Beautiful Day
歌手:GEMINI (제미나이)
作曲:개미
作詞:Munan,Klozer
編曲:Klozer
專輯:《歡迎回到三達里》OST Part 2












It's a beautiful day

這是美好的一天

I wished for it a long time

我期待已久

It's a beautiful day

這是美麗的一天

I had no-one next to me

但我身邊空無一人

I've been lonely long enough

我已寂寞很久了

I've waited for the sun

我在等待陽光灑下

I dreamt of

我夢寐以求的

It's been far too long

已經很久未見到了

Seems like years since I felt something

我已經很多年 對事第沒有感覺

I don't want to face it again

我不想再次面對了

Tell me you're here to stay

告訴我 你會留下

There, here I am

留在這裏 有我在的地方

Same as always

一如既往

There, here I am

留在這裏 有我在的地方

Same as always

一如既往

Takes me time to fully heal through

我需要時間 才能完全癒合

Will I finally see

我最終能看見嗎

Let out a sigh

嘆一口氣

It's a beautiful day

這是美好的一天

From here and everywhere

從這裏直到全世界

I've waited for the sun

我在等待陽光灑下

I dreamt of

我夢寐以求的

It's been far too long

已經很久未見到了

Seems like years since I felt something

我已經很多年 對事第沒有感覺

I don't want to face it again

我不想再次面對了

Tell me you're here to stay

告訴我 你會留下

There, here I am

留在這裏 有我在的地方

Same as always

一如既往

There, here I am

留在這裏 有我在的地方

Same as always

一如既往

Takes me time to fully heal through

我需要時間 才能完全癒合

Will I finally see

我最終能看見嗎

Let out a sigh

嘆一口氣

It's a beautiful day

這是美好的一天

From here and everywhere

從這裏直到全世界



翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥









 

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章