【中英歌詞】Zior Park - GOTCHA|《奇案摸摸查/摸心第六感》OST Part 3

by - 2023/09/04 上午11:20



JTBC韓劇《奇案摸摸查/摸心第六感》第3首推出的OST《GOTCHA》,由歌手Zior Park主唱。








Zior Park - GOTCHA





歌名:GOTCHA
歌手:Zior Park
作曲:스페이스카우보이 (SPACECOWBOY),JADE (제이드),크록 (CROQ)
作詞:크록 (CROQ),JADE (제이드),스페이스카우보이 (SPACECOWBOY)
編曲:스페이스카우보이 (SPACECOWBOY)
專輯:《奇案摸摸查/摸心第六感》OST Part 3












I got you I got you

我捉到你了 我捉到你了

I got your back

我捉到你回來了  

I'll always be by your side I'll always be

我一直也會在你身邊的 我一直也會

Girl you are what i am looking for

女孩 你是我一直追求的

Baby you're the one for me

寶貝 你是我唯一的

My only one

我唯一的

If I'm on your mind

如果你想起我

Maybe it's sign of the love

可能這是愛情的訊號

You make me feel I'm still alive

你令我感覺還活著

It's a mystery

這是個謎團


Oh you just trust me

噢 你只需相信我

Whatever we go through

無論我們經歷甚麼

Oh baby don't you know

噢 寶貝 你不知道嗎

Hey don't you see

唏 你看不見嗎


You think I'm weird

我覺得我很奇怪

Just wanna give you my heart

只是想給你我的心

Oh baby don't you know

噢 寶貝 你不知道嗎

I'm into you

我完全屬於你


Red light Green light

紅燈 綠燈  

Tell me what you want

告訴我你想要甚麼

Tell me what you think

告訴我你在想甚麼

Give me the green light

給我綠燈吧

Never make me feel

不要再讓我感到困惑了

Confused from now oh

由現在開始 噢


Follow me follow me

跟著我 跟著我

Girl we can go all the way

女孩 我們可以去任何地方

Whatever I say or do

無論我說甚麼 做甚麼

I'll always be here

我一直都會在這裏

Girl you are what I am looking for

女孩 你是我一直追求的

Baby you're the one for me

寶貝 你是我唯一的

My only one

我唯一的

If I'm on your mind

如果你想起我

Maybe it's sign of the love

可能這是愛情的訊號

You make me feel I'm still alive

你令我感覺還活著

It's a mystery

這是個謎團


Oh you just trust me

噢 你只需相信我

Whatever we go through

無論我們經歷甚麼

Oh baby don't you know

噢 寶貝 你不知道嗎

Hey don't you see

唏 你看不見嗎


You think I'm weird

我覺得我很奇怪

Just wanna give you my heart

只是想給你我的心

Oh baby don't you know

噢 寶貝 你不知道嗎

I'm into you

我完全屬於你


Red light Green light

紅燈 綠燈  

Tell me what you want

告訴我你想要甚麼

Tell me what you think

告訴我你在想甚麼

Give me the green light

給我綠燈吧

Never make me feel

不要再讓我感到困惑了

Confused from now oh

由現在開始 噢


oh oh oh oh oh oh

噢 噢 噢 噢 噢 噢

Wonder who you are

想知道你是誰

Wonder what you think

想知道你在想甚麼

oh oh oh oh oh oh

噢 噢 噢 噢 噢 噢

Baby, Never make me feel

寶貝 不要再讓我感到困惑了

Confused from now oh

由現在開始 噢


Red light Green light

紅燈 綠燈  

Tell me what you want

告訴我你想要甚麼

Tell me what you think

告訴我你在想甚麼

Give me the green light

給我綠燈吧

Never make me feel

不要再讓我感到困惑了

Confused from now oh

由現在開始 噢



翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥









 

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章