【中英歌詞】JEMMA (젬마) - We Disappear|《奇案摸摸查/摸心第六感》OST Part 4

by - 2023/09/04 下午11:00




JTBC韓劇《奇案摸摸查/摸心第六感》第4首推出的OST《We Disappear》,由歌手 JEMMA Park 主唱(IG@jemjempark)。








JEMMA Park (젬마) - We Disappear





歌名:We Disappear
歌手:JEMMA (젬마)
作曲:Naiv
作詞:JEMMA (젬마)
編曲:Naiv
專輯:《奇案摸摸查/摸心第六感》OST Part 4














You and I

你和我

Hear the voices in the air

聽到空氣中的聲音  

Does it matter after all

經歷完一切後 這重要嗎

Hear and now

聆聽和現在

Every promise that we had

我們許下的每一個承諾

is about to fade away

即將消失


And all the faces I can never see

還有所有我 永遠看不到的面孔

And all the places I can never miss

還有我 絕對不能錯過的地方

And all the chases I can never know

還有我 永遠無法知道的追逐

And all the traces I can never wish

還有我 永遠無法盼望的痕跡


Now I can see my world go dark

現在我看見我的世界步入黑暗

I tried and tried to mend

我嘗試著去修復

 all of my broken parts

所有破碎的部分

But I can see my world

但我看見我的世界

Disappear

正在消失


Again

再次

 

Every day

每天

I’ve been dreaming about our lives

我一直夢想著我們的生活

Tomorrow never came

明天永不會

No good bye

不會說再見

Every time I tried to find

每次我嘗試尋找

Nothing left to say

卻找不到要說的話


And all the chases I can never know

還有我 永遠無法知道的追逐

And all the traces I can never wish

還有我 永遠無法盼望的痕跡


Now I can see my world go dark

現在我看見我的世界步入黑暗

I tried and tried to mend

我嘗試著去修復

 all of my broken parts

所有破碎的部分

But I can see my world

但我看見我的世界

Disappear

正在消失


Now I can see my world go dark

現在我看見我的世界步入黑暗

I tried and tried to mend

我嘗試著去修復

 all of my broken parts

所有破碎的部分

But I can see my world

但我看見我的世界

Disappear

正在消失




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥









 

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章