【中英歌詞】TWICE (트와이스) - Queen of Hearts|迷你11輯《BETWEEN 1&2》收錄曲#02

by - 2022/10/26 上午1:00

 



TWICE 迷你11輯《BETWEEN 1&2》收錄曲:《Queen of Hearts》。歌詞講述相信自己的 TWICE,因為有著 ONCE 給予的力量,而邁步向前,未來一片光明的感覺。






TWICE (트와이스) - Queen of Hearts





歌名:Queen of Hearts
歌手:TWICE (트와이스)
作曲:Greg Bonnick,Hayden Chapman,Paulina Cerrilla,Kyler Niko
作詞:Greg Bonnick,Hayden Chapman,Paulina Cerrilla,Kyler Niko
編曲:LDN Noise
專輯:《BETWEEN 1&2》





Watch me run, watch me run away

看我奔跑 看我奔跑吧

Got no ties left to yesterday

與昨天沒有任何關係

I know who I was put me here now

我知道我是誰 現在把我放在這裏

I got no intention to slow down 

我無意放慢速度


Burn my past in the fireplace

在壁爐中燃燒我的過去

From the ashes I rise again

我從灰燼中再次誕生

Looking at the future it’s so bright

看著未來 那是多麼的光明

I’m gonna make it mine 

我要把它變成我的

Gonna make it mine

它將會成為我的


Show you how I do

告訴你我會怎麼做

Out here making these moves

在這裏 做這些動作吧

Ain’t here to play

不是來這遊玩的


You ain’t ready for it

你還沒準備好

Watch me go, watch me go

看我前行 看我前行

Rule the world

統治世界

Know you never doubted baby

我就知道你從不會質疑 寶貝

I’mma go run the whole universe

我要跑遍整個宇宙


Baby I was born to rule

寶貝 我為統治而生

Yeah I’m the queen, I’m the queen

耶 我就是女皇 我就是女皇

And it’s all because of you

而這一切 都是因為你

That I’m the queen of hearts 

我就是紅心王后


See it clear as day

看得清楚

Dreaming ‘bout the way

夢想看到那道路

One day I would rule the world

有一天我會統治世界

And now that I’m surrounded by all my girls 

而現在 我被我們所有女孩包圍

We be shining bright like diamonds and pearls

我們像鑽石和珍珠一樣閃耀


Hey hey hey

唏 唏 唏

You all made it like a movement, yeah

你們都把它變成一場運動 耶

Take a bow up on the stage

在舞台上鞠躬

All my friends know how to do it

我所有的朋友都知道怎麼做

And you can do it too just follow hey

你也可以做到 只需要跟隨 唏

You’re making me shine today

今天 是你令我閃亮

Yeah you can do it hey

耶 你可以做到 唏

Yeah I do this everyday oh

耶 我每天如是 噢


Show you how I do

告訴你我會怎麼做

Out here making these moves

在這裏 做這些動作吧

Ain’t here to play

不是來這遊玩的


You ain’t ready for it

你還沒準備好

Watch me go, watch me go

看我前行 看我前行

Rule the world

統治世界

Know you never doubted baby

我就知道你從不會質疑 寶貝

I’mma go run the whole universe

我要跑遍整個宇宙


Baby I was born to rule

寶貝 我為統治而生

Yeah I’m the queen, I’m the queen

耶 我就是女皇 我就是女皇

And it’s all because of you

而這一切 都是因為你

That I’m the queen of hearts 

我就是紅心王后


Screaming out my name

呼喊我的名字

See it in the stage lights

便能在舞台燈光之間看到我

Feel so lucky just to have ya

只需這樣 便覺得幸運 耶


‘Cause I know deep down 

因為我內心深處知道

I was meant for something bigger, greater

我本打算成為更偉大 更偉大的

I know you’re seeing what I see

我知道 你看到我所見的

See what I see 

看到我所見的

Yeah I’ll be everything you need

耶 我會成為你一切所需

I know I’m gonna walk the walk 

我知道我會言行一致

and talk the talk to be

我會說到做到


There can only be one 

那裏只能有一個

You ain’t ready for it

你還沒準備好

Watch me go, watch me go

看我前行 看我前行

Rule the world

統治世界

Know you never doubted baby

我就知道你從不會質疑 寶貝

I’mma go run the whole universe

我要跑遍整個宇宙


Baby I was born to rule

寶貝 我為統治而生

Yeah I’m the queen, I’m the queen

耶 我就是女皇 我就是女皇

And it’s all because of you

而這一切 都是因為你

That I’m the queen of hearts 

我就是紅心王后


So thank you for the memories

謝謝你的回憶

You’re all the ones who made me

你是造就我的人

So thank you for the memories

所以謝謝你的回憶

That I’m the queen of hearts

我就是紅心王后




翻譯:熊貓編輯

(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






☆---♥---☆---♥---☆---♥  



TWICE 迷你11輯《BETWEEN 1&2》全碟中字

  1. Talk that Talk
  2. Queen of Hearts|中英歌詞
  3. Basics
  4. Trouble
  5. Brave
  6. Gone
  7. When We Were Kids



更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章