【中英歌詞】PENOMECO(페노메코) - COOL (Feat. Tobi Lou)|首張迷你專輯《Garden》收錄曲#01

by - 2022/06/05 下午11:44


 

最近發現了PENOMECO這位Rapper歌手的歌也滿好聽的~原來是PSY公司旗下的歌手呢~翻一下他的迷你1輯《Garden》收錄曲《COOL》。歌詞描述一位很Cool(有型、酷)的人,為了實現夢想不得不向金錢低頭,努力工作賺錢的故事(大笑)。我今天也不想工作啊!






PENOMECO(페노메코) - COOL (Feat. Tobi Lou)



歌名:COOL (Feat. Tobi Lou)
歌手:PENOMECO(페노메코)
作曲:APRO (아프로),PENOMECO(페노메코)
作詞:PENOMECO(페노메코),Crush
編曲:APRO (아프로)
專輯:《Garden》





I don't wanna work today

我今天不想工作

Eyes on my clock today

我今天只是盯着時鐘一直看

Based on my logic nah it's not a tragic

根據我的邏輯 這不是場悲劇

But I ain't gonna like the day

但我不喜歡這天


Trace them $

追逐他們 $(美元)

모아둬 ₩ (韓圜)

存起來 ₩

Sagasou ¥

尋找他們 ¥(日元)

Of course i want it

當然我想要他

I ain't trynna act like that

我不想成為這樣的人

I don't really like that fact

我真的不喜歡這些事實


Life is so beautiful sometimes it's critical

人生很美麗 但有時候會很危急

I never thought as a movie

我從不會把它當成電影

I wish a miracle be unforgettable

我希望會有奇跡出現 令我一生難忘

So I better get it moving

所以我最好開始令人生前進了


It's not about $

這和 $ 沒有關係

치워둬 ₩

拿開 ₩

Daijobu¥

沒關係 ¥

Don't you want it?

你不想要嗎?

I ain't trynna act like that

我不想成為這樣的人

I don't really like that fact

我真的不喜歡這些事實


Maybe I'm so cool

也許我很酷

God damn god damn 

該死的該死的

Taste so good and i still want that

真美味 我仍想要多嘗一點金錢的美味

Maybe I'm so cool

也許我很酷

God damn God damn 

該死的該死的

I stay cool and i still want that

我仍然很酷 我仍想要多嘗一點


I'm so cool

我很酷

I'm so cool

我很酷


I stay cool I stay up 

我保持冷靜 我熬了夜

I just do what i want

我只做我想做的事

I know you wanna bump

我想知你想來點衝擊

I got two in the trunk

我的身軀內有兩個


I don't want luv I need space

我不需要愛 我需要空間

Please get the f*ck out my way

拜托從我的路上滾開

I want the sun in my face

我要太陽照耀我的臉上

I'm too cool for the shade 

我在陰影下太冷了


Apologies about how i come off

對於我的離開 我很抱歉

But i work too hard to ever come soft

但我工作已太努力 永還不能慢下來

I got two jobs that i wanna quit 

我擁有兩份工作 兩份也想辭掉

I just had to get it poppin' real quick 

我只是想盡快做到


I done been through a lotta real sh*t

我曾遇過很多狗屎垃圾事情

I'm talkin a lotta real sh*t

我在說真的屎事

I done lost a lotta real friends

我已失去了很多真正的朋友

I donno why i'm still here 

我不知道為甚麼自己還在這裏


Maybe I'm so cool 

也許我很酷

(maybe I'm just too cool)

(也許我太酷) 

God damn god damn

該死的該死的

Taste so good and I still want that

真美味 我仍想要多嘗一點金錢的美味

Maybe I'm so cool

也許我很酷

(maybe I'm just too cool)

(也許我太酷) 

God damn god damn

該死的該死的

I stay cool and I still want that

我仍然很酷 我仍想要多嘗一點


I'm so cool

我很酷

I'm so cool

我很酷


Maybe I'm so cool

也許我很酷

Know where we are

知道我們在哪裏

I made it

我做到了

So litty I may be

我也許太炫了


Oh baby maybe I'm so cool

噢 寶貝 也許我很酷 

God damn god damn 

該死的該死的

Taste so good and I still want that

真美味 我仍想要多嘗一點金錢的美味

Maybe I'm so cool

也許我很酷 

God damn god damn

該死的該死的

I stay cool and I still want that

我仍然很酷 我仍想要多嘗一點



翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)

更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章