【中韓歌詞】Kyunghee Kim (김경희) - Our Beloved Summer (Prod. by Nam Hye Seung)|《那年,我們的夏天》OST Part 11 #01

by - 2024/09/09 下午3:25



《那年,我們的夏天》第11首OST:由 Kyunghee Kim 主唱的《Our Beloved Summer (Prod. by Nam Hye Seung)》





Kyunghee Kim (김경희) - Our Beloved Summer (Prod. by Nam Hye Seung)





歌名:Our Beloved Summer (Prod. by Nam Hye Seung)
歌手:Kyunghee Kim (김경희)
作曲:남혜승,김경희
作詞:남혜승,김경희
編曲:남혜승,김경희
專輯:《那年,我們的夏天》OST Part 11









Sorry I’m gonna leave

對不起 我要離開了

I’m driving so far

我已經走了這麼遠

Tell me when you

告訴我

Coming to me and say

當你來找我 然段留下時

You want me again

你需要我時

Never wanna lose me

永遠不想失去我

Cuz I’ll be missing you

因為我會想念你


뒤돌아봐도

回頭看看

결국 또 너야 난 그래서 니가 좋아

最終還是有你在 所以我才喜歡你  

또 내게서

還有因為

멀어져 갈까 봐 조심스러워

我怕你會遠離我 而小心翼翼


Never enough

永遠不足夠

Just for one night

只有一晚的時間

I got lots of things

我擁有很多東西

Gotta tell you all night long

我想徹夜告訴你


Promise I’ll never leave you alone again

我答應你 永遠不會讓你獨自一人

I’ll take you into my loving arms

我會擁你入懷

And I look into your eyes

然後凝視你的雙眼

Then I’m gonna whisper

我會對你說悄悄話

Just how beautiful you are

你是多麼美麗


(Together)

(一起)


만약에 니가

萬一我啊

잠시 어디론가 떠나야만 한 대도

暫時離開你 去到某處的話

괜찮아 우린

我們也會沒關係的

언제든 그대로 일 테니까

因為我們一直也是如此


기다린 순간들 참아왔던 고백

期待已久的瞬間 忍耐很久的告白

뻔하지만 이젠 하고 싶어

雖然很老土 現在卻很想做

오랫동안 나 

我有一段很長的時間

너에게 말하지 못해

無法對你說出口

애태웠던 사랑한다는 말

我曾經覺得很焦急 說愛你的那些話


Promise I’ll never leave you alone again

我答應你 永遠不會讓你獨自一人

I’ll take you into my loving arms

我會擁你入懷

And I look into your eyes

然後凝視你的雙眼

Then I’m gonna whisper

我會對你說悄悄話

Just how beautiful you are

你是多麼美麗


(Together)

(一起)


Just how beautiful you are

你是多麼美麗

Our Beloved Summer

那年我們相愛的夏天




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)




更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章