【中英歌詞】Heon Seo (헌서) - Stars (ENG Ver.)|《是偶然嗎?》OST Part 2

by - 2024/08/05 上午1:34



韓國tvN浪漫喜劇《是偶然嗎?》第2首OST:由 Heon Seo主唱的《Stars》英文版。







Heon Seo (헌서) - Stars (ENG Ver.)








歌名:Stars (ENG Ver.)
歌手:Heon Seo (헌서)
作曲:박우상 (LOGOS),한재완
作詞:박우상 (LOGOS)
編曲:박우상 (LOGOS),한재완
專輯:《是偶然嗎?》OST Part 2











I will give you all my stars

我會把全部星星都給你

Our memories, whenever we’re apart

那是我們的回憶 不管我們分開

And when I see you, wishing everyday 

當我遇見你 我每天都希望

You’d let me in your life 

你能讓我 進入你的生活

Knock, knock, run to you

敲敲門 跑向你


Girl, this love’s always been our own 

女孩 這份愛一直是屬於我們的

You used to have my tender loving heart

你曾擁有我溫柔的心

You renewed our time and made us shine

你讓我們的時間 重新開始 重新閃耀

I need you by my side

我需要你在我身邊

Fall in love with you

再次愛上你


I know if I stay 

我知道如果我留下

I'll be with you again

我便能再次和你在一起

Say that you’ll come and take my hand

說你會來牽我的手吧


Bring me loving, loving dreams of you

為我帶來關於你的 愛之夢

Oh baby, feeling, feeling close to you

噢 寶貝 感覺到 感覺更靠近你

Tell your stories 

告訴我你的故事

As we’re falling 

每當我們墜落

Dreams unfold, lost in the skies 

展開夢想 迷失在天空中


Cause I will be running, running back to you 

因為我會跑 跑回你身邊

Oh baby, falling, falling, into you

噢 寶貝 陷入 陷入你之中

It’s our story,  

這是我們的故事

I wanna fall in love with you

我想愛上你


Let’s stay forever under stars

讓我們永遠留在星空之下

where whispers turn to beautiful moonlight

在低聲細語中 化為美麗的月光

In this serene and silent midnight air

在這寧靜的午夜空氣中

We’re wrapped in an embrace

我們被擁抱 被包圍

you make me safe and sound

你讓我感到安心


I know if I stay 

我知道如果我留下

I'll be with you again

我便能再次和你在一起

Say that you’ll come and take my hand

說你會來牽我的手吧


Bring me loving, loving dreams of you

為我帶來關於你的 愛之夢

Oh baby, feeling, feeling close to you

噢 寶貝 感覺到 感覺更靠近你

Tell your stories 

告訴我你的故事

As we’re falling 

每當我們墜落

Dreams unfold, lost in the skies 

展開夢想 迷失在天空中


Cause I will be running, running back to you 

因為我會跑 跑回你身邊

Oh baby, falling, falling, into you

噢 寶貝 陷入 陷入你之中

It’s our story,  

這是我們的故事

I wanna fall in love with you

我想愛上你






翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)



更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章