【中英歌詞】Kevin Oh(케빈오) - Day by day|《D.P.:逃兵追緝令 2》OST

by - 2023/07/29 上午5:00

 

《D.P.:逃兵追緝令 2》終於在7月28日上架了,OST也一同公開。其中一首是由歌手Kevin Oh主唱的英文歌《Day by day》,為大家送上中字歌詞。




Kevin Oh (케빈오) - Day by day




歌名:Day by day
歌手:Kevin Oh (케빈오)
作曲:Kevin Oh
作詞:Kevin Oh
專輯:《D.P. 2 OST》






You hold the moon and stars 

你抱著月亮和星星

in place above me

在我之上

You told me in the quiet, “don’t be afraid”

你安靜地告訴我「別害怕」

The moments I’d forgotten, 

那些被我遺忘的時光

all the wonders of your grace, 

一切奇蹟都因你的恩典而起,

with words it’s hard to say

很難以言喻


You call me in the mornings to your garden

你早上叫我去你的花園

I fall a million times before your feet

我在你跟前 跌倒一百萬次

And though all these years have gone 

雖然那些年已經過去

one thing I know’s I still believe

我仍知道一件事 是我仍然相信

In you, I do

相信你 我願意


Day by day, every hour

日復日 每小時

You’re filling in the spaces in between

你填寫了每個空隙

Day by day, by the power of the cross,

日復日 藉著十字架的力量

in you I can do anything

在你身上 我可以做任何事


I’ve waited for the day to hear you love me

我一直在等那一天 聽到你說愛我

To paint with all the colors of my soul

用我靈魂的所有顏色來畫出

And my body’s gray and old 

我的身軀灰暗又老去

but my soul belongs to you

但我的靈魂屬於你

So to you I go

所以我向你前行


Day by day, every hour

日復日 每小時

I’m finally at home, oh I believe

我終於回家了 噢 我相信

Day by day, by the power of the cross,

日復日 藉著十字架的力量

in death I’ll be set free

死後我將獲得自由

In death I’ll be set free

死後我將獲得自由

In death I’ll be set free

死後我將獲得自由




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)








更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章