【中英歌詞】河珍 (하진/HAJIN) - What About Us|《為何是吳秀才》OST Part 3

by - 2023/05/11 下午6:32



 《為何是吳秀才》第3首OST,由河珍主唱的英文OST《What About Us》。






河珍 (하진) -  What About Us





歌名:What About Us
歌手:河珍 (하진/HAJIN)
作曲:Zigzag Note,노은종
作詞:Eric Park,Sync Project,하진 (HAJIN)
編曲:Zigzag Note,노은종
專輯:《為何是吳秀才》OST Part 3






And you say, the place before we both liked it

然後你說 我們都喜歡的地方

Passed the bed time, you gave the halo away   

過了睡覺時間 你把哈囉還回去

Try to be okay, be alright

嘗試裝作沒事 裝作很好

Cause I, I always break down when you cry

因為我 當你哭泣時我總是會崩潰

What about us?

我們之後會怎樣?

We could have all, 

我們曾經可以擁有一切

we could have all the things we liked

我們可以擁有一切我們喜愛的

Forget about that

忘記那些事吧

When I lose control, I wanna see you again

當我失控 我想再次見到你

What about us?

我們之後會怎樣?

What about us?

我們之後會怎樣?

Today

今天

And I say it takes pills to feel awaken

我說我需要藥丸去維持清醒

For a good time you can’t resist my array

為了好時光 你無法拒絕我的佈置

Try to be okay, I wanna say 

嘗試裝作沒事 我想說

Cause I, I’m always beat down when you fly

因為我 當你飛走時 我總是很傷心

What about us?

我們之後會怎樣?

We could have all, 

我們曾經可以擁有一切

we could have all the things we liked

我們可以擁有一切我們喜愛的

Forget about that

忘記那些事吧

When I lose control, I wanna hold you back

當我失控 我想阻止你

What about us?

我們之後會怎樣?

What about us?

我們之後會怎樣?

Today

I saw something wrong

我曾看見某些事錯了

When you just left the door

當你剛走出門口時

I’m still here for you 

我仍在這裏等你

What about us?

我們之後會怎樣?

We could have all, 

我們曾經可以擁有一切

we could have all the things we liked

我們可以擁有一切我們喜愛的

Upset about that

我感到傷心

When I lose control, I want to get you back 

當我失控 我想令你回來

What about love?

愛情之後會怎樣?

What about loss?

失去之後會怎樣?

What about lost?

失去之後會怎樣?

What about us?

我們之後會怎樣?

Today

今天




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)






更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章