【中韓歌詞】朴智旻 Jimin (지민) X 河成雲 Ha Sung-Woon (하성운) - With you|《我們的藍調時光》OST Part 4

by - 2022/05/17 下午11:03


我們的藍調時光OST,智旻,河成雲,With you

雖然看《我們的藍調時光》時,對東昔和宣亞的故事沒甚麼興趣,主要是覺得兩人不太合襯啦,但這首OST真的滿好聽的啊!大部份都是英文歌詞,因此也不難理解~



朴智旻(지민) X 河成雲(하성운) - With you


我們的藍調時光OST,智旻,河成雲,With you


歌名:With you
歌手:朴智旻(지민) X 河成雲(하성운)
作曲:Rocoberry (로코베리)
作詞:지훈
編曲:Rocoberry (로코베리),배진영
專輯:《我們的藍調時光》(우리들의 블루스) OST Part 4





I wanna be with you

我想和你在一起

And I wanna stay with you

我想留在你身邊

Just like the stars shining bright

就像星星閃閃發光

You’re glowing once more

你也會再次發亮的


Right here beside you, I’m still

就在這裏 在你身旁 我仍然

Walking wherever you go

跟隨你的步伐

You will live forever in me

你永遠和我活在一起

Breathing deeply, within me

深深呼吸 和我一起


Just take it all

把我的一切取走吧

I`m nothing without your love

沒有你的愛 我一無所有

I promise I’ll never leave your love

我答應你 我永遠不會離棄你的愛

My heart is beating ‘cause of you

我的心因為你而跳動


Forever and ever and ever

永遠 永遠 永遠

Only you can take my heart

只有你才能取走我的心

Dear my love love love

我親愛的你

I wanna stay with you

我想和你在一起


추억은 늘 여기 마음이란 방에

回憶總停留在 一個名為回憶的房間裏

너와의 얘기들로 가득 차 있어

裏面擺滿了我和你的故事


언제부터였는지 나도 잘 모르지만

由何時開始的呢 雖然我也不清楚

너에게 말하고 싶어 나의 모든 얘기를

但我想告訴你 我所有的事


Just take it all

把我的一切取走吧

I`m nothing without your love

沒有你的愛 我一無所有

I promise I’ll never leave your love

我答應你 我永遠不會離棄你的愛

My heart is beating ‘cause of you

我的心因為你而跳動


Forever and ever and ever

永遠 永遠 永遠

Only you can take my heart

只有你才能取走我的心

Dear my love love love

我親愛的你

I wanna stay

我想和你


Tore my heart

撕開了我的心

Now I’m in the dark

現在我陷入深淵

Will we meet in our dreams

我們會在夢中相遇嗎


Breaking my heart

打碎了我的心

Here we are apart

我們分成兩半

I wanna stay near you

我想留在你身邊




翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)




更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章