【中韓歌詞】NewJeans - How Sweet|單曲專輯《How Sweet》

by - 2024/05/24 下午4:54



 

NewJeans 於2024年5月24日推出的《How Sweet》,MV是在台灣取景的呢,真的很神奇!!韓國人真的很喜歡台灣喔!!





NewJeans - How Sweet





歌名:How Sweet
歌手:NewJeans
作曲:250,Sarah Aarons,Elvira Anderfjard,Oscar Scheller,Stella Bennett,Tove Burman
作詞:Gigi,Sarah Aarons,Elvira Anderfjard,Oscar Scheller,Stella Bennett,Tove Burman,다니엘 (DANIELLE)
編曲:250
專輯:《How Sweet》












All I know is now

我知道的 便是現在

알게 됐어 나 (I know)

我知道了(我知道)

그동안 맨날

這段時間 總是在

Always up and down (No more)

心情上上下下的(不再這樣了)

생각 또 생각

想了又在想

Spinnin’ ‘round and ‘round

兜兜轉轉

Changing my mind

思緒凌亂


수상해서 그렇지 

因為那樣很奇怪啊

이런 헛소리 (No more)

這樣胡言亂語(不再這樣了)

How it’s supposed to be

事情本來該如何發展的啊?

그만해 cus it’s clear (It’s simple)

夠了 因為已經很清晰了吧(很簡單啊)

It’s like biting an apple

就像咬一口蘋果


Toxic lover

有害的戀人

You’re no better, 거기 숨지 말고 얼른 나와

你沒有很好啊 別躲在那裏 趕快出來

You little demon in my storyline

你是我故事裏的小惡魔

Don’t knock on my door, I’ll see you out

別敲我門了 我會送你出去的


And don’t you know how sweet it tastes

你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


나 더는 묻지 않을래

我不想再問了

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

알려주지 않아도 돼

你不告訴我也行

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

Wow don’t you know how sweet it tastes

嗚嘩  你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


모든 게 typical

這一切也是典型的

So I’ve been praying so hard for a miracle

所以我一直懇求有奇蹟出現

부르고 있어 나의 이름을

在呼喚我的名字呢

더는 안 봐 drama it’s good karma 

我不會再看過去了 演戲 這是一場善報

Done scrolling thousand times

完了 畫面向下拉了千次

다 알고 있어 뻔한 수작일 뿐이야

我全都知道了 都是老土的手法罷了

완전 쉬운 공식이야 

完全就是簡單的公式啊

It’s like biting an apple

就像咬一口蘋果


And don’t you know how sweet it tastes

然而 你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


나 더는 묻지 않을래

我不想再問了

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

알려주지 않아도 돼

你不告訴我也行

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

Wow don’t you know how sweet it tastes

嗚嘩  你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


I won’t wait, I’m feeling

我不會等了 我會感受

My own way, I’m in it

我自己的路 我投入其中

Cause me and you are different

因為我和你並不一樣

So I won’t stay, I’m leaving

所以我不會停留 我會離開

I won’t wait, I’m feeling

我不會等了 我會感受

My own way, I’m in it

我自己的路 我投入其中

Cause me and you are different

因為我和你並不一樣

So I won’t stay, I’m leaving

所以我不會停留 我會離開


And don’t you know how sweet it tastes

然而 你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

(How sweet it tastes)

(這嘗起來有多甜)

Ya don’t you know how sweet it tastes

耶 你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


나 더는 묻지 않을래

我不想再問了

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

알려주지 않아도 돼

你不告訴我也行

(How sweet it tastes) 

(這嘗起來有多甜)

Wow don’t you know how sweet it tastes

嗚嘩  你不會知道這嘗起來有多甜

Now that I’m without you

現在 我已經沒跟你在一起了


Toxic lover

有害的戀人

You’re no better, 거기 숨지 말고 얼른 나와

你沒有很好啊 別躲在那裏 趕快出來

You little demon in my storyline

你是我故事裏的小惡魔

Don’t knock on my door 너 얼른 나가버려

別敲我門了 你趕快出去吧


Toxic lover

有害的戀人

You’re no better, 거기 숨지 말고 얼른 나와

你沒有很好啊 別躲在那裏 趕快出來

You little demon in my storyline

你是我故事裏的小惡魔

Don’t knock on my door, I’ll see you out

別敲我門了 我會送你出去的






翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)







☆---♥---☆---♥---☆---♥  



更多文章...

0 意見

搜尋此網誌



熱門文章